new


Hello guys!
Idag har har fyndat tre tröjor. Från vänster: H&M, Monki och Mango. Fick med några tester också som ska testas imorgon. Fick också ett present kort på 100kr på H&M för att vi handlade för 400kr, riktigt bra!
Kollade nyss på Djävulen bär prada och är helt slut. Inte för att jag har gjort nått extremt jobbigt idag utan jag är bara allmänt trött. Ska nog ta och göra mig iordning och sätta på en film tills jag somnar eller nått liknande. Kan ju trötta ut med mer med att städa rummet, det ser hemskt ut. Det är ett måste imorgon och sedan har jag en uppgift till skolan att göra... Det kommer blir en riktigt tråkig söndag imorgon.

Love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0