torsdag



Hej söta människor!

Exat en månad kvar tills den 14åriga Sofia blir 15år! Jag är så jäkla taggad men jag har ingen önskelista. Jo på första plats: IPHONE! andra plats: få mina chanel örhängen fixade (väntat i 2år). Det är min önskelista. Ska ju åka till London snart så det kanske blir nått där jag köper och slår in till mig själv. Jag brukar ha en önskelista med över 30 saker jag vill ha men i år är det bara 2 saker.

Juste änligen har min far fixat min lilla dator. Min älskling är frisk!

Love Sofia

Kommentarer
Postat av: M

Hej, diggar bloggen! :)

men en fråga, varför skriver du aldrig om Elvira längre ? :O är inte hon din bästa vän ?

vad har hänt liksom ? :O



vill ha svar x) kramkram <3

2010-04-27 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0