en helg med mys

Hej allesammans! Kom hem från Gustav för kanske 2 timmar sen. Den satsaren skulle gymma, skulle gärna stannat ett tag till. Men men!
Igår vaknade jag upp till en varm pojkvän och gick upp för att göra mig i ornig och ta mig till täby centrum där jag skulle uppträda.
Jag hade 4 "nummer", men ändast 2 av dom gick bra. men det är alltid kul att få stå på scenen med alla ögon mot sig, även fast det knappt var 30 pers där jag sjöng. Men det är inte hela världen.
Sen blev det en cheeseburgare (scch, säg inte till någon!!) och en snabb runda i centrum.
Det roligaste är att täby centrum har just nu en kultur vecka med massa olika saker att göra där. Tex köra videospel, pyssla, lyssna på musik, få balong konster osv osv. Skit kul att dom gör sånt här, roligare att vara där då!
Framåt kvällen blev allt uppochner, så det slutade med att jag åkte hem till älsklingen och sov där.
Och ja, här sitter jag nu. Måste plugga biologi, men har en stark känsla att jag kommer somna om jag gör det, men det är bara att bita ihop!

Elin

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: det låter som ett sunt mål!:9

2010-08-29 @ 17:03:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0