misslyckad...?


Nice. Skrev ett långt inlägg, då kom jag åt en knapp som raderarde varenda ord. Så jag får väl börja om då
.
Hej! Ber om ursäkt för dåligt bloggande. Men det finns olika anledningar.
Verkar som att Sofia åkt till Öland utan att säga något till er eller till mig. Och jag går på sommarskola veckan ut, känner mig en aning misslyckad... Ska bra lägga till att jag inte har IG i nått ämne, utan är där för att jag ska höja mig i matte. Pju, då har jag det sagt!

Efter sommarskolan drog jag och Axel (går på min sommarskola med!) till Rösjön och träffade våra vänner.
Sen började det öööösregna och vi drog hem till Belle med alla. Sen efter så bestämde vi oss att åka till Täby centrum. Där träffade vi Lollo och hennes kompis och sen så senare framåt 17 rycket träffade jag Jenny, Anna och Mickis.
Sen drog jag hem. Hemma bjöds det på grillat till middag och nu sitter jag med mamma och myser med tända ljus och rökelelser.
Ska sminka av mig, sätta på mig pyjamas, och mina uggs och sedan bara mysa tills jag ska lägga mig.

Vi hörs i morgon! Pussar

Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

var går du på sommarskola?

heter de matteintensiven

2010-08-11 @ 09:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0