Dag 02 – Min första kärlek

Jag tog bort allt, jag läste egenom det hundra ggr och kom på att. Nej. Det är verkligen inte såhär. Jag har aldrig haft min första kärlek.. förns nu. 
Jag insåg det när jag satt och läste allt jag hade kladdat ner och sen läste jag Angelicas inlägg (jeliqa.blogg.se, bra blogg förövrigt!!) som fick mig att verkligen förstå att det inte var så. Med alla mina killar har jag trott att det har varit kärlek vid första ögonkastet, att det där förhållandet skulle bli perfekt, att jag var jätte kär och så vidare. Men gud, jag har aldrig känt kärlek förns nu. När jag blev tsm med Gustav. Han har verkligen fått mig att inse vad riktigt kärlek är, att jag verkligen är kär i en människa nu. Att mitt hjärta slår för honom. Och kommer alltid slå för honom. Att jag aldrig varit kär så här kär. Eller, någonsin varit kär. Tills jag träffa honom.

Min första kärlek stavas Gustav Jönsson, och inget annat.  Kramisar ♥ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0