DAG 1 - om mig själv

Hej alla, jag heter Elin Anna Therese Söderholm, jag är 15 år och bor i en grön villa norr om stockholm. När jag bor hos pappa bor jag i en vit tegelvilla i Hässelby. Bodde även där tills jag gick i åk 2 och flyttade till Täby. I Täby bor jag med min mamma, låsas pappa , lillebror och min lillasyster. Bor alltså mest hos min mamma.
På fritiden är jag en hel del med Gustav. Som ni förövrigt borde veta vem det är vid detta tillfälle! Och sen är jag med mina vänner och umgås med familjen.
I skolan är jag ganska stabil. Inte den bästa men ändå inte den absolut sämsta. Dock är jag ur usel i matte och blir ofta väldigt irriterat om jag inte kommer på något att skriva, tex i svenskan när jag ska skriva en bokrecention (som jag håller på med nu, AS IRRITERANDE....).
Jag är mer intresserad av skönhet än mode och håller knappt koll på vad som är fashion just nu och vad som kommer vara inne.
Jag handlar i större delen alla mina kläder på budget kläder och lägger ofta ner pengar på flera plagg än ett dyrt.
Men jag är inte tjejen som sparar pengar. utan dom ryker på en gång. 2 dagar sen svisch! BORTA.
Juste glömde nästan det allra viktigaste, jag brinner för musiken. I och försig så sjunger jag bara, men det är något jag älskar. Jag älskar oxå att sitta med ett piano och spela lite, även om det låter gräsligt. och jag har starka tankar på att önska mig en gitarr i julklapp. (MAMMA OM DU SER DETTA!!! nylon strängar, okej?)

Saker jag inte kan:


- Dansa. Omg, jag har absolut ingen som helst rytm i min kropp. Ser mer ut som en pinne som försöker shaka aset. Alltså inte så jävla lyckat...  Men jag gör det ivarjefall, vifta lite på håret och armarna så funkar det.. Typ.

- Baka. Jag kan laga mat, men absolut inte baka. En kladdkaka kan ofta bli torrkaka och socker kaka blir ofta salt kaka. Tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Sofia

HATA stålsträngaaaaaaaaar

2010-12-02 @ 00:59:55
URL: http://sofiakillander.blogg.se/
Postat av: Anonym

berätta mer om dig och Gustav! Hur ni träffades, vem tog första steget, hur gick det till när ni blev tillsammans och så! vill veta allt , ni är såå söta :)

2010-12-02 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0