god jul!


(bilderna tagna av mig. Känner dock att de inte har nått med inlägget att göra, men en otrolig inspiration)
Ja god jul till er alla! Härligt med julafton. Själv har jag inte hört tomten än tyvärr... Ska nog sitta uppe tills jag hör hur han ska ta sig genom våran "jättestora" skorsten, lycka till tomten! Hoppas jag är på den snälla listan i år så jag får någonting i julstrumpan.
Hur som helst har jag inte haft tid till någonting annat än att fixa allt julstök här hemma men nu har jag tid att för bloggen.
Ligger just nu och lyssnar på lite låtar och ska försöka få en blund trotts mina ögon är helt uppspärrade och jag är hur taggad som helst att gå ner och riva upp alla julklappar, men det får vänta tyvärr...
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0