johanna är en trogen läsare!



Tur att jag verkligen har trogna bloggläsare som påminner mig om att blogga. Men jag känner mig inte dragen till att blogga längre, vet inte vad det är.
JDOCK är jag jävligt sur på sofia, HON lägger inte ner tid i denna blogg längre. Känns mer som min och så ska det ju inte vara? Vi vill ju läsa hennes inlägg oxå. Modefreaket.. Ska ta ett regält snack med henne. Att visa mitt lång finger gjorde faktiskt inte saken bättre :/s

Idag i skolan hade Rebecca och Vic ordnat ett åt helvete jobbigt idrotts lektion. Asså ni fattar inte, hur ONT jag har i mina ben. Helt brutalt, men totalt värt det. Känner mig lixom på något sätt mycket mycket skönare i kroppen.

Under dagarna jag inte bloggat har vi hunnit med ett lucia tåg, haft urinvägsinfektion osv. Jävligt kul...
Igår sjöng jag också, gick väldigt bra! :D finns en video på facebook...

Juste, ni frågade om andra delen av frågorna. De kommer hurrni, det kommer. Ikväll kanske!

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0