Sista frågorna

hur snygg tycker du att du är från en skala från 1-10?
Elin svarar: 4 eller 5
hur snäll tycker du att du är från en skala från 1-10?
Elin svarar: 8

hur bra självförtroende har du från en skala från 1-10?
Elin svarar: 3

hur svartsjuk är du på en skala från 1-10?
Elin svarar: 8

hur avundsjuk är du på en skala från 1-10?
Elin svarar: 6 kanske, förstod inte förklaringen

Vilket gymnasium ska ni välja?
Elin svar: Danderyds gymnasium/Tibble gymnasium

hur ofta träffar du Gustav?
Elin svarar: 1-2 ggr på vardagarna. Lördag-söndag på helgerna. Inte alls mycket faktiskt..

vad brukar du och Gustav göra när ni träffas?
Elin svarar: Olika. Kanske glor vi på en rulle och myser, eller så träffar vi några kompisar eller liknande!

Elin vilken skola går du i? :)
Elin svarar: Jag går i Skolhagenskolan i Täby kyrkby!

vad har du för smink?
Elin svarar: Jag äger smink från ett märke som heter Mary Kay. Det är en hudvårdsserie som inte säljs i butik. Utan man måste ha en speciell "säljare" för att kunna köpa just den make upen. Tur är så gör min mamma det.
Jag sminkar mig vanligtvis som en fjortis. Asså på riktigt. Jag kanske gör det lite smakligare än hur en fjortis gör, men jag använder i princip samma smink som tidigare. DOCK i mindre mängd. Foundation, concealer, bronzer puder, kajal och mascara.

vad köper du mest dina kläder? :)
Elin svarar: H&M in my ♥

Kan inte du berätta om din framtidsdröm? Vad du vill bli, hur din familj ska se ut osv... :)
Elin svarar: Min framtidsdröm. Jag vill först och främst gå ut skolan med en bred högskoleutbildning. Alltså därför jag kommer välja en SAM-linje i gymnasiet. Och jag vill gärna skriva, så därför ska jag gå en linje som inriktar sig på journalist utbildning. Kanske jobba på en tidning och skriva spalter och möta massa kändisar och intervjua. Sen en annan dröm är att utbilda mig till make-up artist/hårstylist. Något jag alltid drömt om, och kommer uppnå. Kommer gå de utbildningarna i varjefall!
Och hur min familj ska se ut... Jag ska flytta till en förort som inte är Täby, men i närheten eftersom att mina föräldrar garanterat kommer bo kvar här. Kanske Danderyd, Lidingö eller Bromma. Där ska jag bo i en gammal villa med vita knutar, stort och fint gulligt inrett. Hoppas på två barn och en underbar man (som gärna får känna bra med pengar!) sen så blir det att köra en porsche cayenne turbo överallt. Släppa av barn på skola, hockey träningar, ridning osv osv. + att jag ska bli MILF.. Hehe, skämt o sido!



Vad önskar ni er i julklapp? Vart ska ni fira den?
Elin svarar: Jag har faktiskt inte ens satt upp en önskelista. Men ett träningskort, pengar och en skinnväska ligger ganska högt. Och ett nytt iphone skal. Sen vet jag faktiskt inte mer... Jag firar den hemma i år. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0