teneriffalovin

God morgon! Vaknade för kanske en timme sen och har hunnit äta frukost, men inte gjort mig i orning.
Vi ska ut på jakt efter bikini. Jag beställde en bikini tidigare, men den har tydligen kommit bort i posten.. Typsikt.
Så vi ska börja leta, känns ganska kört eftersom att det är vinter och ingen badsäsong ännu. Men vi ska ge oss ut och leta. Önska mig lycka till! Men först ska jag duscha och göra mig iorning.
En annan sak som är skön, är att jag åker om 3 dagar. Alltså fattar ni vad underbart! Pirrar i hela kroppen och jag blir glad av tanken. Så JAG MÅSTE HA BIKINI, för när jag kommer fram till Teneriffa kommer det var 23 grader och blå himmel! YES!
Nej men ska börja göra mig färdig nu, så att inte LP och lillebror måste vänta på mig när dom kommit hem.
Ciao!
4503742622_15016dc31a_z_large
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0