Äntligen köpt ny säng!!


miss my home girl victoria som är i Indien och har det allmänt bra. SAKNAR DIG DIN MUPP!
Ingen att springa runt med i korridoren efter skoltid nu jöööö

Hej på er!
tisdag idag då, försov mig lite i morse. Men kom i varjefall och var med på dom två sista lektionerna. 
Måste skärpa mig och börja lägga mig tidigt för att kunna komma upp på morgonen.
Ja, som jag har skrivit innan så ska jag lägga ut bilder på mina nya saker, men jag pallar helt enkelt inte nu.
Kommer ta en before and after bild sen på min säng, för att hoppa från det ena till det andra!
Va på IKEA med LP för en timme sen typ och vi har köpt en säng, som kommer i morgon hem till oss. 
Kul tycker jag :D så nu slipper jag rulla ut från min nuvarande säng för att den är för liten.
Nu tänkte jag duscha och göra mig färdig för natten. 
Kram på er

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0