första inlägget


Hej allesammans! Elin här. Det känns sjukt bra att ha skapat en blogg med Sofia nu. Bättre sammanhållning tror jag vi kommer få.
Ivarjefall, ni som kommer hit hoppande från min blogg på devote väntar säkert på att få svaren från min frågestund. Och ni kan vara lugna, den kommer ni få inom kort.
Ja, som ni kanske ser så älskar jag Megan Fox, lite random information, men men! Då vet ni något nytt om mig ;)

Nu måste jag sätta igång med lite plugg som måste bli gjort. 
Hoppas ni gillar den nya bloggen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eran blogg är ju ganska bred, hur fixade ni det? :)

2010-02-16 @ 21:40:07
Postat av: Anonym

Eran blogg är ju ganska bred, hur har ni fixat det?

2010-02-16 @ 21:45:02
URL: http://mliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0