fredag, SPORTLOV!


Kid cudi

Yesbox, äntligen har vi sportlov! Det var en riktigt chill-dag idag, vi gjorde ingenting på lektionerna kändes det som och vi fick börja halv 10, så ett stort plus för det.
Mitt lov kommer nästan bli lite för segt. Bäsist är uppe i åre, men har andra underbara vänner jag ska träffa och måste åka iväg och spendera alla mina underbara pengar på kläder, skor och massa accessoarer. Känner på mig att det här lovet kommer bli rätt lycket i alla fall.
Ha en underbar fredagskväll!

btw. Grattis Paul Haukka

Sofia©

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: jag veet, den är så underbar! Det är humor kärlek och lite tårar (:

2010-02-26 @ 23:31:49
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0