svar på frågorna från eichys.devote.se

gillar du någon kille just nu? (kärleksmässigt)
Svar: Jag är inte kär, men har fått upp tycke för någon! 

vilket smink använder du?
Svar: Oj, svårt att ta det här.  lär nog göra ett inlägg om det någon annan dag!

hur lärde du känna jennifer? ni va typ vänner innan hon börja i vår klass, om jag har rätt?
Svar: Jag lärde känna henne genom en gemensam vän är 2007. Så ja, jag och Jennifer har känt varandra i 4 (!!) år snart tror jag. Rätta mig om jag har fel!

vad gillar du för typ av killar?
Svar: Killar som vågar sticka ut. Som inte bryr sig om grupptryck. Killen som är sig själv helt enkelt! Utseendemässigt är det nog den där långa med brunt hår och blå ögon

vilka bloggar följer du?
Svar: Följer säkert 100 stycken bloggar. Men det är väl dom vanliga som är så himla tråkiga egentligen. Vi snackar kissie, dessie, paow, amir, blondinbella, tyra och kenza mm

röker eller dricker du?
Svar: Jag gör inget av dom. Men kan säga att jag har rökt och druckit. Ska inte ljuga!

vad hände mellan dig och bea egentligen?
Svar: Det vet ärligt talat inte jag heller, vi gled ifrån varandra helt enkelt. Även fast vi båda två lovade att hålla kontakt och fortsätta umgås även fast jag gick upp en klass. Men det funkade inte. Och det är synd, för jag och Bea var så sjukt lika och hade alltid roligt tillsammans.

När fick du mens första gången?
Svar: Fick den i slutet av 6an. 

Har du haft någon pojkvän isf, när (ålder) och hur många?
Svar: Jag har haft pojkvänner, ja. Men aldrig något seriöst. Trodde att ett förhållande var seriöst, men det visade sig bara vara rent bullshit! Jag tror inte på förhållande som ung. Även fast jag verkligen vill kalla någon pojkvän. Det går inte ihop jag vet, men men :p

Vad skulle du vilja jobba med när du blir stor? :)
Svar: Jag vill jobba inom skönhet. Finns inget specifikt område. Vill kunna klippa, vill kunna sminka, vill kunna göra det mesta inom skönhet.

Har du blivit sviken av någon kille?

Svar: Ja, det har jag väl...

Hur sminkar du dig? Det blir så himla fint!
Svar: Tack! som jag skrev så gör jag ett inlägg bara om hur jag sminkar mig och vad jag använder. Måste bara köpa lite nytt. 

Läste på din andra blogg att du sjunger, är du bra och vart/vad sjunger du?
Svar: Ja jag sjunger varje tisdag. Har endast sjungt typ 4 ggr. Jag får alltid komplimanger över min sångröst, så jag antar att det är så att jag är bra. Vågar inte tro på det själv. Jag sjunger i min skola, på tisdagar som sagt. 
och det är inget speciellt genre jag sjunger. Utan jag lär mig tekniken bara 

Oskuld?
Svar: P R I V A T

Hur mycket får du i månadspeng och hur jobbar du ihop dom? Eller du kanske inte ens behöver göra det.
Svar: Jag får mellan 600-800 kr varje månad. Och jag är rädd att jag inte behöver göra något för att få dom, för dom bara helt enkelt när dom kommer. Alltså den 20 varje måndad!

♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0