cooler than me

Nej, va tråkig våran blogg har sätt ut den senaste tiden. Bara snack om konfirmationen och lägret och allt möjligt.
Men det ska bli ändring på, för att att konfirmeras är ett once in a life time och måste upplevas själv. 
Så jag kommer inte berätta något, utan att det vara UNDERBART med många utropstecken!!!
Nåja, dagarna efter konfan har bestått av en massa nya bekantskaper och jag har umgåtts nästan konstant med konfa gänget. 
Sen har jag varit med min pojkvän på sjön i 5 dagar. Sen har jag bara tagit det otroligt lugnt, det behöver jag!

Och juste, angående frågestunden, den ska svaras på. Men vi ska köra en till, UTAN massa frågor om mitt förhållande, Sofia fick ju knappt en ända fråga. Och hur intressant är det att få reda saker om ens privat liv (?)... Hmmm...
Nej så vi kommer köra om på nytt om ett tag, men först ska jag väl göra slut på det här snacket om mig och gustav och bara få det överstökat, så ni kan få korrekt information om vad som förförde oss och hur han ser ut osv!
Det är planerna! Puss



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0