Så, här kommer det...

Jag och Gustav var inte precis främlingar för varandra när vi började snacka. Utan jag och han har gått i samma skola i 4 år respektive Gustavs 3 år. Fast vi har aldrig snackat och jag la aldrig märke till honom, tills mina andra klasskompisar började snacka om honom. Hur galet snygg han var, att han var skolans hunk osv.
Men jag fattade inget, tills dom visade honom. Och där stog han, som en vacker hingst i skolans korridor. Och jag föll nästan pladask, fast. Jag intalade mig själv att han bara var ögongodis och inget annat, varför fan skulle han vilja ha mig?
Men sen tyckte jag att vi bytte blickar och jag var bara tvungen att ta kontakt med han på något sätt. Men visste inte hur!
Och då fick jag reda på, i samma veva. Att min bästavän Elin, hade kontakt med honom. Och jag var tvungen att be elin lägga in en stött på honom genom henne.
Och jag tror hon skrev att jag tyckte han var snygg. Haha, fy fan va töntigt det låter i dagsläget!
Sen var det inte mer med det, dom fortsatte hålla kontakten och jag gick vidare utan att ha han i tankarna.
Sen efter nyår så började jag igen och gick in på hans facebook och klickade upp chatt rutan och övervägde att skriva typ gott nytt år eller typ hur är läget eller så. 
Men sen fick jag något jag verkligen var tvungen att fråga, det var att jag fick höra att han skulle flytta till USA. Och då frågade jag om det var sant, och då.. började vår konversation. då flöt allt på! Frågade om hans nyår, vad han gjorde.
Sen tog vi varandras nummer och msn, och forsatte där.
Sen i slutet av januari eller början av februari, hade elin en fest. Och då fick jag reda på att Gustav skulle komma, jag hoppade av glädje, men blev ändå rädd. Ska jag hälsa? Presentera mig? VAD FAN SKA JAG GÖRA!?
Men det gick bra, det slutade med en arm om axeln ;)
Sen efter så snackade vi, konstant nästan. Började hälsa i skolan, snacka osv.
vi umgicks inte alls så ofta, utan det var bara ord i skolan och sen kom han hem till mig helt spontant. Fast inte ensam, utan med sin kompis, och jag hade Elin här oxå!
Sen så fick jag känslor som sprudlade, klump i magen när jag skymtade han i korridoren, i matsalen eller hörde hans namn. och det blev så att jag gillade han någon otroligt. 
Sen en kväll, sportlov. Jag ska iväg med mina vänner på fest, han sitter i bilen på väg till åre. Så plingar det till i mobilen, ett sms har anlänt får Gustav "Jag tror jag gillar dig väldigt mycket :) <3" Hjärtat stannar, blicken dör bort. Sen inser jag, att det här har hänt. Jag börjar skrika. visar smset för mina vänner, dom börjar skrika. ALLA skriker. Jag är glad, glad glad, aldrig varit så glad.
Sen forstätter vi, som det ska vara. Första kyssen utomhus i ett snö land, hela världen snurrar, bokstavligt talat.
Jag tar första steget den 8 april, frågar om han vill vara med mig. Ha ett förhållande, och det ville han. 
Gud va glad jag var,
och vi har varit tsm i snart 4 månader. Och hoppas på mer.
Jag är jävligt kär, obeskrivligt kär, inga ord kvar på hur mycket den här människan förändrat mitt liv. 
Jag Älskar Gustav <3

Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaaaaaaaaaaaaw, vilken söt kärleks berättelse! Ni verkar verkligen tycka om varandra!

2010-07-28 @ 13:22:27
Postat av: Viktoria

Aw va gulliga ni är! Båda är vädligt, väldigt lyckligt lottade, hohoh :)

2010-07-28 @ 19:10:28
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Gustav

Du är underbar elin<3

2010-07-29 @ 00:10:03
Postat av: Louise

Fyfan vad gulligt!

2010-08-03 @ 13:15:46
Postat av: Linnéa Berglund

jag älskar de här inlägget! Har läst det tusen gånger och ryser varje gång! Ni är så fina tillsammans!

2011-01-24 @ 15:46:06
URL: http://linneaberglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0