Svar av Elin

Hur långa e ni och hur mycket väger ni?
Svar: Jag är 165 cm och väger runt 50-52 kg.
vilka bloggar läser du?
Svar: Alla från himmel till jord. Sen beror det på vilket humör jag är, om jag är riktigt uttråkad blir det Kissies blogg, som förövrigt är min ultimata underhållning sega dagar som denna! Sen Kenza och Blondinbella är favvosar.

vilka umgås du med från din skola?
Svar: Ingen! Eller, jo. Sofia :) Sen inga andra, förutom i skolan så klart. Men på fritiden utanför, bara sofia.  Och David kanske!

Vilka skolor/sporter har ni gått i/på?
Svar: Hässelby villastads skolan, Byleskolan och nu skolhagen! Sporter, haha jag har testat på allt inom varenda bollsport typ. Sen så har jag dansat.

Elin, har hört att du haft ganska dåligt självförtroende. Du är ju jättevacker! vad var du mest missnöjd över med din kropp?
Svar: Jag lider fortfarande av dåligt självförtroende och självkänsla. Men det är solklart bättre nu!
Fast kommer fortfarande in i svackor och mår sjukt dåligt dom dagarna. Som nu har förvandlats till timmar. Förut kunde det hålla på i en längre period, men det är så sjukt skönt att jag är på bättrings väg!
Oj, jag var missnöjd med det mesta. Brösten var jag mest besatt över, och mage och rumpa och mina tjocka armar. Dom delarna var vidriga, och ÄR fortfarande i vissa kategorier.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd över nu? Inte håret elr så :P
Svar: Benen, helt klart. Skulle bara ändra på mina pigment fläckar, annars tycker jag dom är långa och slanka!

Elin, kan inte du lägga upp en video när du sjunger?, :)
Svar: Kan jag säkert ;)
Elin

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅHHHH!!!! Jag vill verkligen höra dig sjunga igen. Du är AWSOME

2010-07-30 @ 21:20:05
Postat av: Sofia

ÅHHHH!!!! Jag vill verkligen höra dig sjunga igen. Du är AWSOME

2010-07-30 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0