svar från Sofia (Elins kommer sen)

Yes här kommer några svar från mig, Sofia. Och kan säga att några frågor var ju helt... ja.. obeskrivliga.

Har du någon kille?
Nepp

Hur ser du ut, hur är du som person? vi vet ju knappt! :D

Såhär ser jag ut, och ja som person är jag väl rätt blyg innan jag lär känna folk. Jag vet inte riktigt hur jag ska svara på hur jag är som person, det får nästan Elin ta och svara på.

Vilka skolor/sporter har ni gått i/på?
Vi går i Skolhagen. Jag har dansat sen jag var typ 7år men slutade förra året

Hur långa e ni och hur mycket väger ni?
Jag, Sofia är 172cm och ja... hur mkt jag väger behöver vi inte tala om, hihi!

Hur kan ni ha en så underbart snygg vän som Sofia Killander? Hon är ju BÄSSSSSSSSSSSSST!!!!!!
SHOOOOFFFF, PASS PASS!

hur kommer det sig att ni heter justicia? betyder det något speciellt? bra blogg :)
Vi ville först heta justice för det betyder rättvisa på engelska men det var redan upptaget så det fick bli justicia som är spanska och betyder då rättvisa


Kramar Sofia

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG SKA DÖDA DIG DIN GALNA TORPARKÄRRING!!!!

2010-07-30 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0