- Underbara sommar!




lookbook.nu

Det finns ingen bättre insperations källa än lookbook tror jag. Fastnade för denna bild som även påminner mig om att jag måste köpa ett brunt skärp (istället för svart som på bilden). Jag har redan pekat ut ett på h&m för 149kr, vet exakt viket, men har ingen aning om det finns kvar. Får hålla tummarna.

Idag har jag läst ut den 3e och sista boken i serien tillsammans. Kan stort rekomendera dom till er läsare. Om någon timme blir det mat och denna underbara dag blir det min favorit, GRILLAT! MUUUUUUUUUUUUUUUUUMS!!! är redan helt utsvulten. Efter maten måste jag börja ta fram lite till vad jag ska ha med mig till Konfa lägret.

Ha det bäst
Love sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0