ingen dhw :(

Hej bajs!
det var ett tag sen jag skrev sist så Elin har tagit över. BARA BRA GUMMSIIIIIIIIIIIIIII!
Yes. vad har hänt då? Jo, jag har seriöst inte gjort nått. Eller jag vet inte vad jag har gjort. Helgen var jag ute hela dagen o hela natten sen nu i veckan har jag inte gjort nått speciellt. Såg Dear John igår kväll med Elvira och Fredrika. Underbar film värd att se!
Jag har också hittat en klänning till skolavslutingen som är på fredan, men börjar tveka på att ha den. En röd blommig från Urban outfitters... Ska till stan på torsdag med mami så kanske hittar en till där istället.

Det här blev ett konstigt inlägg... Lite gott och blandat! ÅÅÅÅÅÅÅ GODIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hejdå bajs från sofia


juste, grattis storebror och grattis systerson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0