sun is shining

Nog med att jag saknar min pojkvän så ska jag skriva ett vanligt inlägg!
Hej! Idag har verkligen solen legat på. Varmt som satan, men tyvärr. Så har sol fan inte tagit ett piss. Varför bor vi i sverige..?
Anyway. Härligt i varjefall att vistas ute i solen, så man ska inte klaga för mkt på brännan. Den kommer!
Igår så grillade jag, Angelique och Julia, hemma hos Julia. Sen kom några andra och vi hade det allmänt mysigt.
Sen vid två skjutsade Larsan hem hos till Angie. Vi gick och la oss och vaknade av en mega panik attack.
Det var as varmt i Angies rum, jag låg där och visade hela jävla stjärten och min arm var helt bortdomnad, plus att jag hade en klump i halsen, saknaden av Gustav svider! (Det var sista gången jag skrev det..)
men det gick bra sen, fick öppna fönstet. Hitta en kudde och springa ut till angies tv rum, och hämta en filt.
Sen kunde Elin sova gott!
Vaknade hastigt sen vid 12 av ett sms. Låg där tills klockan blev 13 och då vaknade angie. Vi satte på oss biknis och gick ut och solade, tills julia vaknade. Då vare fart i kylen ;)

Sen blev det fortsatt solning tills klockan blev 17 ungefär.
Sen blev jag hämtad av LP och så åkte vi och hämtade mat.
Sen åkte jag och mamma och köpte sololja godis och deo på coop. Hehe. onödigt, men det är jag och min mamma vi snackar om!

NU... Ska jag duscha, titta på this is it och sova. Puss

Elin

Kommentarer
Postat av: Julia den snygge

HAHAHAHHA du är så skön elin, "FART i kylskåpet" HAHAHAHA klockreeeen :) <3

2010-06-23 @ 01:22:03
URL: http://thisistuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0