tisdag kväll

Jag har fått för mig att det är onsdag idag.. För det är väl tisdag?



Igår var jag på hovet och blev helt galen när Taylor och Kristen kom ut. Trodde inte jag skulle bli så galen men fick en jäkligt härlig känsla i hela kroppen och blev så avundsjuk på dom som fick ta kort med dom osv. Men kanske skönt pga att det var massa som svimmade. Lite läskigt. Efter allt skrikande har jag nu blivit jäkligt hes och fått en reäl förkylning. Ont i huvudet, ont i halsen och är täpt i näsan. Fyfan! Vill inte vara sjukt nu när det är sommarlov och fint väder. ARG ARG ARG!! Jag var iaf ute idag i några timmar för att förbättra min ljusa bränna, haha.
Just nu har jag precis kollat klart på Alpha Dog och kom nyss på att jag missade Ugly betty.... Men ska trösta mig själv med en maaaaaaaaaassa massa jordgubbar!!!!

Love Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0