panik av låt val

Usch vad svårt jag har att andas. Dålig luft på övervåningen tror jag, eller så har jag fåt astma. Nej hoppas verkligen inte det.
Prao idag som sagt, ganska jobbigt. Älskar ungar, men just nu tar det kol på mig. inte för att det hänger på mig lika mkt som förut. Utan det har börjat bli mycket mer otrevligare än vad dom var förut. Aja skit samma.
Bara en vecka kvar.
Har lite ångest över i morgon, har inte hittat en låt som jag ska sjunga till sånglektionerna. Tror jag ska ta en Lisa Nilsson låt eller Cyrus nya låt, men den är lite för svår för mina skakiga toner.
Och imrogon ska jag ta bilder på prao platsen. Jippi!
Köpte en ny kamera bara för det ;) nej men har alltid behov av en kamera!
Och den är grym, ska göra en video någon gång, så får ni se varför den är grym.
Nej nu ska jag göra mina andningsövningar.
Puss

Elin


Kommentarer
Postat av: emelie

Jätte fin blogg :)

2010-03-17 @ 17:24:58
URL: http://mliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0