random lista



Namn:
Elin
Piercingar: Öron och navel
Tatueringar: nej, skulle vilja ha någon gång, men har hört att man vill ha mer och mer då, så jag vet inte!
Längd: 164 cm
Skostorlek: 37 
Hårfärg: Mörkbrun
Är du kär i någon: Ja...
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag älskar mitt hus!
Tänker du på självmord: Absolut inte!
Tycker andra att du är attraktiv: Äääääää inte vad jag kan påstå
Dricker du alkohol: Kan hända
Använder du droger: Nej? Knark är bajs
Röker du: Fy fan heller
Vilket shampoo använder du: omg, vet inte vad det heter!
Vilken parfym använder du: LOVE DANCE o britney spears circus
Vad är du rädd för: Clowner.. fy bubblan
Gillar du att tvätta: Nej, fan va tråkigt :P
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, älskar!

SENASTE..
Film du hyrde:
aldrig utan min syster typ, har inte sätt den ännu, snart kanske!
Film du köpte: Tror det va 17 again
Låten du lyssnade på: Miley cyrus - when i look at you
Låten du hade på hjärnan: Don't remember
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Scrubs
Personen du tänkte på: Min syster, som jag saknar.

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Aa
Gråtit över en flicka: Nej, eller bara vänner!
Ljugit för någon: Aa
Varit i slagsmål: I dagis? ja :p
Blivit arresterad: Nej, och tack gud för det!

ANTAL..
Gånger du varit kär:
2
Gånger ditt hjärta brustit: 2-3 ggr
Hjärtan brustit på grund av dig: Oj, det hoppas jag inte har hänt.
Tjejer du kysst: jag pussar mina kompisar varjedag!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: namnet Elin har väl varit med, men inget skrivet om mig :P
Ärr du har på kroppen: Ett antal

SENASTE..
Bok du läste:
Minns inte!
Personen du fick mail av: jävla spam mail bara ;)
Personen du fick brev av: Oj, det va länge sen. Antar att det var från någon släkting när man fyllde år
Personen du fick sms av: Julia Bergsman :D
Gången hela din familj åt middag tillsammans: OJ! ääääääääääää ingen aning
Saken du köpte: Ett raklöder kindaa thing

Vad har du gjort idag: Praoat....
Var det kul: Aa, fast jobbigt
Hur tidigt stiger du upp: Halv 6
Gillar du att slåss: Älksar det, haha eller inte!
Vad ska du göra idag: Sova vettu
Är du seriös: Haha, oftast!
Vad är du allergisk mot: Inget, typ getingstick
Var har du ont: i min höft
Använder du hårspray: AA ibland
Kan du stå på händer: Har aldrig kunnat!
Favorit serie: ändras hela tiden, men SATC kommer alltid hålla första platsen. Eller Glee...

Håkan Hellström eller The Ark: Hellström.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Tar lars för julias skull ;)
Salt eller socker: Båda
Gillar du ketchup: Ja? vem för inte
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Typ
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nej? Eller jag vet inte
Vad dansar du till: Allt :D
Stockholm är: bättre en bäst
Göteborg är: en fisk stad?
Kan du sjunga: Det sägs så 
Mer värt än guld: Min familj, vänner 
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Thailand och USA igen!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

sv.det är bara bra.fin bild.kramar

2010-03-10 @ 11:19:15
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kul med lista :D

2010-03-10 @ 16:34:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Peppe eng (JB)

Tack Elin för att du valde Larsaaaan HAHA :) det värmde, som belöning får du en fet daskning på rumpan på fredag AHAHHAH KÖÖSS på dig

2010-03-10 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0