seg i dag


Jag har aldrig varit så här trött.
Och jag överdriver inte! Dels håller mitt huvud på att gå i tusen bitar. jag ser suddigt och jag har ont i höften. Låter lovande va?
Nej inte ett dugg.
Har prao 2 veckor nu. Så jag vägrar bli sjuk, verkligen vääägrar! Och jag har en jävla massa uppgifter att göra som tillhör praon. Men tror ni inte att jag glömt det i skolan eller? Jo! så jag får väl gå tillbaka till skolan i morgon för att hämta det efter jag slutat "jobba".

Aja, igår va vi hos julia oxå. samma brudar som i fredags. Fast, det va inte lika lyckat som i fredags. Fy fan va kul jag hade!

Somnade klockan 4 i natt, och vaknade vid halv 2. Jag behöver sova minst 13 timmar för att kunna orka morgon dagen. men nej, i natt blev det typ 9 timmar.
I kväll ska jag ivarjefall gå och lägga mig i tid för att orka vara med små barn. Kul att praoa på skola :D

lär blogga senare. Kram

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0