spring


Sitter i mitt vardagsrum och tittar ut genom fönstret.
Nu vet jag att våren är här. Det har smält så sjukt mycket snö och solen är framme. Kanske har blommarna tittat fram, det vet jag tyvärr inte.
Jag är sjuk. Har legat hemma med en snorig näsa och halsont sedan i söndags.
Skulle dra mig till skolan idag, men jag kunde inte. Min kropp ville inte sammarbeta att resa sig upp idag. Synd, eller hur?
Blir nog att dra till skolan i morgon även fast jag inte kommer orka. Har missat en hel del antar jag.
måste lixom jobba ikapp.

Nej, jag är absolut inte på depp humör. Försöker intala mig själv att jag är pigg. Orkar inget egentligen, förutom att gå och hämta mat.
Bara för att mat är livet, dah?

♥Elin


Kommentarer
Postat av: jossan

heej elin :)

känner du gustav? tyckte jag såg dig och han gå hem tillsammans, om jag har rätt?

2010-03-30 @ 21:40:54
URL: http://sunpowder.blogg.se/
Postat av: Anonym

men och om hon känner gustav ? :S varför ska du veta det ? :S

2010-04-05 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0