2 dagar kvar!


Halloj!
Det har varit så jäkla fint väder så jag har inte viljat sitta inne på datorn (den bärbara är sönder). Har varit ute och solat varje dag så jag har tillochmed fått sol-eksem. Det har börjat lägga sig nu när jag har knarkat salva. Inge vidare brun har jag blivit, får vänta några dagar till så kanske jag får lite färg. Det sägs att det ska bli fint väder imorgon och i övermorgon iaf.
Imorgon så är det annorlundaskoldag då jag ska in till stan och bada. Hur skönt kommer inte det bli? Vi slutar tidigare än vanligt så ska antagligen ringa Louise när jag kommer hem. Imorgon kväll blir det grillning med söta Sofia för att fira att vi blir 15år nu i helgen (och måndag). FYFAN VAD ROLIGT!

Ha det gött
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0