my weekend

Avatar! Bästa filmen hittills, hyrde den och blev förälskad (jag är en seg männsika som inte har orkat ta mig till bion och sett filmen). Jag skulle inte tveka på att bli en avatar på heltid, fyfan vad roligt!

Helgen har iaf varit fullbokad. Mys med tjejerna, valborg, dop och film. Låter inte så mkt, men det har varit full röj tills filmkvällen. MuMs fillibabba!
Imorgon blir det stan lr chill hemma. Ska antagligen sova ut halva dagen och sedan gråta lite över att min kära syster åker till NYC den 5! HOPPAS HOPPAS hon köper nått till mig =) Efter jag gråtit en skvätt så ska jag få ett stort leende på läpparna då jag påminner mig själv om att jag åker till London om 10 dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag faktiskt få lite sömn, är sjukt trött så det känns bra att lägga sig i en varm skön säng och bara drömma sig bort.



Hoppas ni har det toppen!
Love Sofia


Kommentarer
Postat av: sofia

Sv; Vill börja med att ursäkta så väldigt mycket för så sent svar, och hoppas att du ändå fortsätter kika och kommentera i min blogg :)

Ha en superbra kväll! :D

kram!

2010-05-03 @ 18:53:36
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0