söndag


tjena tjena!

Fullbokad helg. Fredag var jag på tjejmiddag, lördagen började jag och Louise att kolla från första början av One tree hill och idag har jag varit i uppsala och passat systerson. En riktigt härlig prick!
Egentligen borde jag börja lägga fram kläder och tvätta tills onsdag då jag åker iväg till London. Håller tummen så att vulkanen inte får nått utbrott och gör så vi inte kan åka, då blir jag riktigt arg! Den kan jätte gäran få utbrott när vi väl är i London så vi får stanna kvar någon vecka eller så, haha! Nej då ska vi faktiskt ta oss hem via tåget, det vorre ju faktiskt jäkligt nice.
Ska tvinga mig själv att paka lite nu...

Love Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0