tisdag


Tröjan till vänster hade jag på mig igår och tröjan till höger hade jag på mig idag, till samma jeans från topshop.

Hello hello!
En härlig och varm tisdag. Skolan flög förbi och sedan var det plugg i solen. Riktigt härligt med det fina vädret som äntligen har kommit till Sverige. Hoppas det håller i sig, LÄNGE!
Somsagt så har jag pluggat en massa idag till provet på torsdag och sen kl 20 har jag suttit bänkad framför tv:n.

Ska strax lägga mig i sängen och försöka få några extra timmars sömn. Hoppas ni alla har haft en fin dag

Love Sofia

Kommentarer
Postat av: elvira

ja den vill jag verkligen se! kollade på lite klipp från den serien på 5:an <3

2010-05-20 @ 19:19:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0