pengar i morgon!!

Sitter hemma och snoret bara rinner ur min näsa. Jävla pollen känner jag.
kom upp för ett bad för kanske 30 minuter sedan. Rakade ben, skrubbade mig och tvättade håret med mitt favorit schampoo!
Elvital color blablabla. Luktar fantastiskt och gör håret mega leeeent.
Tänkte faktiskt tipsa om skönhetsprodukter.
Men nu ska vi inte prata om det!

Det var riktigt lökigt i dag i skolan. Totalt. Jag hade på mig en tjocktröja, efter som att det stod på internet att det faktiskt skulle blixtra och regna i dag.
Men nej, det blir lixom sol och riktigt fuktigt ute. Så jag fick gå runt och svettas som en gris idag. Inte så kul!
Blev i varjefall färdig med mina byxor på slöjden! Toppen

I morgon har vi biologi prov. Sexualkunskap. Inte så jädra svårt. Förutom allt det där med preventinmedel och typ hur ett barn blir till. Haha. Då tänker ni, vadå svårt att veta hur ett barn blir till? Det vet väl alla?
MEN NEEEJ. fattar ni hur jävla komplicerat allt är eller?

Får läsa mer när jag lagt mig i sängen och chillar galet! :D

Imorgon får jag pengar oxå, det betyder, DONKEN MAT och SHOPPPING!!!!!


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0