modiga tjejen


7 månader i morgon... Sick.
Hej! Sitter här sminkad och väntar på att resten av familjen ska komma hem från ett hus-möte. Vi kanske ska köpa nybyggt! Sen när dom är färdiga med det så ska jag mamma och syster åka i väg till kista och kolla runt i affärer hade vi tänkt.

Men i varjefall! Tänkte berätta mitt lov lite kortfattat. Jag har varit med Gustav en del, varit med familjen, mina vänner och tittat på SAW 3D! Tänka sig, mesen Elin Söderholm vågade! Den var inte läskig, utan mer brutal. Sen vill jag bara säga att 3D:n sög.
Ikväll blir det i varjefall plugg i mängder. Tänkte börja nu eftersom att jag inte kommer iväg på ett tag..
Puss ♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0