back on track

God dag. En välbehövd bloggpaus behövdes efter alla omtumlande känslor. Men allt har faktiskt nästan fallit på plats. Har fått en del saker förklarade från min egen sida. Tänkt en del och får så fina peppningar av alla mina vänner som är äkta på riktigt. Det värmer, som tusan.

Under veckan så har jag fått tränningsvärk från gymnastiken i skolan, blivit sjuk, haft ett oförberett prov och haft en riktigt rolig utklädningsdag i skolan. Och så klart umgåts med min älskling!

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer, jag är ganska förskyld och känner mig väldigt seg. Kanske umgås med mina vänner eller sitter hemma och kollar på idol. Usch va tråkig jag har blivit.
Men jag har verkligen insett att det verkligen är underbart att sitta hemma med en skål glass, mjukis byxor och i en slarvig knut på en fredagskväll. Konstigt det där. Men kanske dags att spara sig till nyår eller nått. Ladda alla batterier. Måste bara få mamma att gå med på att jag får gå ut på nyår. Vi åker utomlands i princip dagen efter.. Suck..
På lördag ska jag ta modellbilder. Tjoho! Ska verkligen bli skit kul. Dock är det på modelhouse, så jag har inte precis blivit tillfrågad att göra det här för att jag skulle passa som modell, men en kul grej helt enkelt :)

Nu ska jag spela lite spel med bror min, sen ska jag försöka jobba lite med matten och sen få den sömn jag förkännar. Puss!

Här kommer lite bilder från utklädningsdagen som faktiskt var idag:

Jag var utklädd till punkare/rockare. Hade på mig en skinnväst, massa ringar, mörkt runt ögon, ett skärp(som egentligen var ett halsband!) och en scarf med döskallar!


Min vän Linnéa var flygvärdinna!



Söta elvira var nunna! Riktigt kreativ, eftersom att hon använde sig av matrial hemmifrån, hon hade alltså inte köpt nunne dräkten. Cred till Elviris :D


En närmare bild på mig, och i bakgrunden ser ni fjortis David (måste lägga till att han ser ut så hela tiden... Schhh)


AND THE NERDS!!! Sofia och Sofia! (Sofia åt höger, som ni kanske vet. min kompanjon, har inget internet hemma. HAHAHAH egd. men det kommer väl snart, hoppas jag )

♥ Elin

Kommentarer
Postat av: claraaa <3

du MÅSTE lägga ut modellbilderna när du får dom, jag vill seee dom snygging!! :D jag saknar dig <3

2010-11-26 @ 13:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0