gymnasievalet skrämmer mig

Sitter här och drar stora mega gäspningar. Så ska snart hoppa in i duschen för en upp piggning, konstigt tönker ni. Klockan är så mycket, varför ska hon vara pigg om hon ska sova snart? 
Jo, jag måste studera lite! Viktigt just nu, och jag ska fixa en linje i gymnasiet.
Dagen har i varjefall varit helt okej, måndagarna brukar faktiskt flytta på ganska snabbt! Så det är alltid ett plus. Hem direkt och sen iväg och storhandla med familjen. Älskar seriöst det! Ska dra mig från datorn,
kanske städa min hall som ser ut som ett helvete. man kommer inte fram till trappan. Hehe, välkommen hem till Olsson/Söderholm. ( JAG LIGGER INTE BAKOM DET STÖKIGAAAA!)

Kommentarer
Postat av: hanna

- ja ja hoppas det :D

2010-10-04 @ 21:55:09
URL: http://frankiis.blogg.se/
Postat av: moa

jo! fin du är:)

2010-10-05 @ 16:55:28
URL: http://moasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0