M M daaags!


Hej! Jag är jätte trött
. Lång dag på ica, från 8-16, och det är LÄNGE för mig. Jag som bara går i skolan till 20 i tre.
Anyway. Jobbet idag var väl jobbigt, fast ändå gick tiden väldigt fort.
Jag älskar verkligen att vara på ica, även fast allt jobb leder till torra händer och skadade nagelband, men det spelar ingen roll. Jag känner verkligen att jag valde rätt ica, personalen är svin roliga och skit trevliga. Sen så är icat ganska litet, så det är inte så mycket springa runt och kastas genom lååånga korridorer. Utan det är perfekt! Gör verkligen mitt bästa för att få ett sommarjobb eller helg jobb! Måste bara knåpa ihop ett CV och lämna in sista dagen till chefen för framtiden. Men slut snackat om det!!

Framåt kvällskvisten blev det tillökning i min familj. Min syster införskaffade sig två helt bedårande kanin ungar! Så jag hjälpte till att fösa in halm och hö in i buren och nu är dom där inne och gosar ner sig i det varma.

Snart börjar förövrigt Hollywood fruar, som jag har längtat efter Maria Montazami..!!

♥ Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är underbar den människan :)

2010-10-29 @ 10:03:51
Postat av: Johanna

hon är underbar den människan :)

2010-10-29 @ 10:04:10
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0