en heldag med mormor


Gustav gick hem vid 8 i morse, han skulle jobba. Jag som har blivit så känslig börjar nästan gråta när jag lägger mig i sängen och försöker sova. Men tårarna kommer på riktigt när jag får ett sms av han. Gud va känslig jag är!

I går kväll var mysig. Älsklingen kom vid 22 och vi gjorde absolut ingenting. Ingenting kan vara absolut det bästa att göra, om man är med den rätta att göra ingenting med.

Och idag ska jag och mormor ha en hel dag! Vi ska in till stan, äta gott och sen avslutas kvällen med en opera. Det var min födelsedagspresent så man ska bara buga och bocka. Även fast opera är liiiiiiiiiite för långtråkigt, men jag klagar inte.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig, sen kommer mormor och hämtar mig vid 13. Ni får ha en bra dag!
Kanske bloggar från mormors place. Puss!

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0