just kiss and make up


bilder från min födelsedag.. pajas
OJ, hade helt glömt att jag var ägare till en blogg. Men nu kom jag på det! Kom hem för ett tag sen efter att ha varit på ett läkarbesök. Snälla Sofia K följde med mig.
Under dom dagarna som har gått har jag vart i skolan. Förutom i måndags, efter skolan drog jag och Sofia iväg för att träffa våra vänner för en middag. Det var jätte mysigt och skönt att slappna av med mina underbara kompisar!
Sen har det varit mycket plugg.
Igår kom Gustav hem till mig runt 12 och sov kvar. Den lyckosten hade nämnligen studiedag i dag så vi passade på att träffas. Även fast han blev uppdragen vid halv åtta - åtta av lilla mig :)

Just nu är mormor här och passar min lillebror, middag blir väl om ett tag!

Vi hörs! Kyss

Elin


Kommentarer
Postat av: amelia

hejhej, fin blogg du har :)

söt!

2010-09-04 @ 21:17:15
URL: http://onlyamelia.blogg.se/
Postat av: jennifer

snyggt linne:p



tack så mycket!

2010-09-06 @ 12:42:25
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0