Dystra dag. Regnet faller, David åker till...

img_1810 (MMS)

Dystra dag. Regnet faller, David åker till luleå och jag är svin hungrig. Den enda positiva är att min älskling kommer hem idag. Det andra känns sorligt. Igår hade David bjudit hem alla sina vänner till honom på en avskedsfest för honom själv. Han flyttar upp till Luleå för att gå på gymnasiet i 3 år. Fan! Tre år utan David, jag som varit med han konstant i 4 år.  Vi hade det jätte trevligt och jag kom hem vid 3 någon gång. Nu har jag vaknat, ska fördriva tiden med något. Har hunnit duscha i varjefall. Nu måste min tomma mage få mat! Vi hörs sen hoppas jag, ska berätta om första dagarna i gymnasiet :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om gymnasiet! :)

2011-08-21 @ 11:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0