hej vänner

Sitter i fotöljen hemma och slö tittar på tv. Känner mig jävligt trött och seg så ska nog gå och lägga mig väldigt tidigt idag.
Snön har bara försämrat hela min dag men tur att man har en jävligt underbar kille. 
I morgon ska jag mysa lite med Vickan och Emelie. Vi ska chilla hemma hos mig och sen kommer Gustav förhoppningsvis framåt kvällen.
Denna helg ska alltså bli en liten vila upp sig-helg till veckan som kommer. Måste bli mer fokuserad och vara mer utvilad under skoldagarna. På sista tiden är jag så dålig på att komma i tid och det försämrar betygen och jag måste, måste köra hårt nu. Sista terminen, allt står på spel betygsmässigt.
Men nu är det helg och ska inte deppa mer över skolan. För nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av helg. Vi hörs i morgon eller senare i kväll.
Puss på er
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0