weekend

Tumblr_lg4g08idaj1qenz53o1_500_large
Tumblr_lgz4brucd91qzipvbo1_500_large
we♥it
Hej. Hur mår ni? Själv mår jag bra, förutom min trötthet som svajar fram och tillbaka.
Ibland är jag trött och ibland inte. Och när jag blir trött så är det inte lite trött utan då är jag halvt borta i huvudet.

I helgen har jag i varjefall varit med min pappa och Gustav. Med mina två män <3
I fredags åkte jag hem till pappa. Vi åt en god middag och jag somnade nästan direkt efter. Vaknade, var pigg och gick upp och satte på en rulle. Men ack så fel jag hade. Jag somnade som en liten bebis och sov hela natten och vaknade upp vid 9. Såklart.
Sen på lördagen åkte vi hem vid 16 och jag kom hem och gjorde mig i orning och sen drog jag hem till Gustav för middag och mys. Vilket gjorde susen. Så skönt att ta det lugnt.
På söndagen vaknar jag och Gustav vid 11 och ligger kvar i sängen till ungefär 13 då vi tar en snabb frukost, sen bär vi av mot kista. Där gustav shoppar och jag hänger med som smakråd och sen äter vi middag i centrumet.
Sen åker vi hem till mig och kollar på det 7 avsnittet av solsidan (SKIT ROLIGT!!) sen somnar vi gott bredvid varandra.

Idag var jag i skolan. Gick hem efter SO:n, pga min trötthet. Men det funkar. Jag har kollat på det första big brother avsnittet och ikväll väntar det andra!
Men nu måste jag plugga lite matte för i morgon ska jag göra matteprovet.

♥Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0