Engelskmän <3 elin

Nu äntligen har jag åäö. Skönt att kunna skriva på riktigt. Sitter vid våran WIFI-zoon på hotelet och försöker knappa ihop ett inlägg, men det står still i min hjärna.. Helt ärligt, jätte svårt.
I dag är det första dagen med moln. Dock har det börjat spricka upp på himlen just nu men lite för sent för mig.
I morgon ska vi i varjefall till ett vatten land här i närheten. Det ska bli skit kul! Med massa roliga vatten attraktioner.
Sen dagarna innan jag åker hem ska jag SOLA, SOLA och SOLA. Mitt mål är att bli som de killarna som säljer klockor och solbrillor på standpromenaden. Svart.

Nu tänkte jag kolla lite bloggar och snacka lite med joey. En engelskman, med fräknar och runda kinder. Fattar inte ett piss om vad han säger.... Jaja ADIOS

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0