This is a break people. Jag hatar mitt liv...

img_1445 (MMS)

This is a break people. Jag hatar mitt liv. Förstår ni? Jag skulle allvarligt gräva ner mig i jorden. Jag blir så brutalt dissad hela tiden. Mitt hjärta kan inte ta mer skit längre. I kväll tänker jag gråta. Hoppas på bättre tider och be till Gud att allt ska bli bättre. Min dator funkar inte heller. Den sjunger på sista versen och har gjort i säkert år. Min mage värker och ögonen svider. Min mamma lyssnar inte på mig och jag längtar tills något oväntat knackar på dörren. Typ liemannen? Nej. Jag är för svag. Vill vara bra. Men det funkar inte riktigt när man går i ett par svarta boots. God bye. For now


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att någon känner detsamma samma som jag.



<3 <3

2011-01-31 @ 19:04:39
Postat av: Anonym

2011-02-03 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0