rainy day


Hej på er! Hur mår ni?
Själv mår jag väl sådär, det här dystra vädret som har varit sedan jag hade  skolavslutning har gjort mig seg. Men bortsätt från det så är allt bra.
Igår åkte jag hem till pappa, det kom över gäster och det var allmänt bra. Vi gick ner till bryggan, slog på stort med champange (till vuxna), chips, vattenmelon och glada humör.
Där satt vi ett tag tills det var dags att börja grilla där hemma och äta allt gott pappa hade fixat.
Jag satt ute tills klockan blev 12 någongång och gick sedan in och tog bort sminket och satte på "dumma mig" på tv:n.
Såg klart hela och små smsade med Gurriiis under tiden.
And today, är jag jag seg. Ska åka hem när som helst, måste bara få tag på mamma. Sen ska jag hem och chilla och vidare till Gustav för middag.

Sofia är ju som sagt i Kina, det är därför lite svårt för henne att blogga. Men jag ska försöka att fortsätta att blogga åt er! Besöksantalet ligger ju fortfarande över 100 sträcket. Åå ni gör oss så glada <3

♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0