11 månader

Hej! Är hemma hos gustav just nu. Vi kollar på tv och har ätit semlor. Nu ligger älsklingen i foster ställning och sover lite sådär charmigt.
Ikväll ska jag väl antagligen vara med Gustav, eftersom att vi har 11 månader idag. Om exakt en månad har vi hållt ihop i 1 år. Helt sjukt! Tiden går så fort. Läskigt men oxå väldigt underbart. Vi tycker om varandra så mycket <3

I natt vaknade jag klockan 4 av en extrem mensvärk. Låg och vred och vände på mig till säkert kl 6, och då skulle jag ändå upp om 20 minuter. Men jag snoozade tills klockan slog 6.55 och fick upp och tog en snabb dusch och gjorde mig i orning.
Skolan har varit väldigt bra, lång men ändå bra! Vi kollar film på både engelskan och svenskan. Så det är jätte skönt..!

Satt kvar på A tid tills Gustav klampa in i skolan och drog mig där ifrån.

Ikväll ska jag:
- Vara med Gustav
- Titta på Sofias änglar
- Tvätta håret
- Sova i god tid
- Tagga till halv dag i morgon, slutar 12.25 :D


♥ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0