svar

Vart hittar du din klädinspiration? och vilka modetidningar/modebloggar läser du om du läser några?
Yes tänkte ta och svara på denna kommentar och måste tacka för att du gillar bloggen!
Jag läser ganska många bloggare men dom jag VERKLIGEN följer slaviskt är nog Signe, WildfoxFashion ToastLisaplace, Rebecca&Fiona, Klingan, Angelica Blick och Saralinnea. De ger mig all inspiration jag behöver och verkligen älskar (med stort Ä) deras bloggar och då talar vi inte bara mode.
Sedan när det kommer till tidningar brukar jag oftast läsa Sofis mode och instyle
Tack för mig!
Kramar, Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah jävlar vad många! ;)

2011-03-19 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0