MITT HJÄRTA

Rensade bland mina listor på spotify, då jag hittade en lista, som bidrog till pirr i magen och en klump halsen. Jag minns när Gustav skickade en länk till mig på msn. Jag klickade upp den, och världens bästa hade gjort en spellista som hette "Elin, jag älskar dig". Jag minns känslan som igår när jag fick den, hur det börja pirra och ha sig i hela kroppen. Precis den känslan som jag fick nyss. Känns som om jag blev nykär på nytt.
För varje dag som går, så inser jag verkligen hur mycket jag älskar honom. Jag har svårt att slita ögonen i från honom. När han sitter framför mig, när han pratar med mig, när han ler mot mig, eller när han drar mig till sig. Jag bara ler, hela jag skriker efter honom.
Gustav har hela mitt hjärta i sin hand. Jag kommer lämna mitt hjärta där. Tills mitt sista hjärtslag slår, kommer jag älska honom. Jag överdriver inte. Jag kommer alltid vilja vara med honom. Min älskling.
Att vakna upp, sträcka sig åt ena sidan, och känna en varm kropp, krama om honom och viska i hans öra "Godmorgon älskling" är nått jag vill göra under hela mitt liv. Och att det ska vara gustav, är allt jag vill.

Han har gjort hela mitt liv bättre. Vet inte hur jag skulle klara mig utan honom, han har tagit fram alla bra sidor i mig, min riktiga personlighet. Han stöttar mig genom vått och tort. En ängel sänd från ovan.

Jag förstår inte hur mycket man kan älska en människa. Men Gustav är ett bevis på att kärlek existerar. han har fått mig att förstå att det finns hopp om kärlek.

Jag har en känsla att slutet för oss inte alls är nära. Den är så långt bort. För så mycket vi älskar varandra, är sjukt. Min kärlek går inte att förklara. Tonårskärlek kan hålla förevigt. Mitt motto


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ni får mig att tro på kärlek <3

2011-03-13 @ 22:26:36
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håller med Vickan <3

2011-03-14 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0