Sent svar!

Jag är jätteavis.. exakt sånt hår jag vill ha.. Hur är det format där bak? är det U-klippt eller v-klippt och är topparna taggiga eller raka? :) Förresten, har följt bloggen ett tag och för ett år sen hade du ju rätt kort hår och då såg det mer slitet ut? Hur har det kunnat växa så jättemycket och se så friskt ut? :o

Svar: Mitt hår är u klippt och topparna är raka. Dock sa jag till dom att göra topparna taggiga, men antagligen missuppfattade hon mina istruktioner. Men jag blev jätte nöjd i varjefall!!
Förra året klippte jag av en rejäl bit med hår pga att mitt hår var slitet från topparna till mitten av håret, men det slitna försvann inte direkt. Sen lät jag mitt hår växa ut som det ville, och sen klippte jag mig som sagt.
Mitt hår växer som ogräs och slits som in i norden, det är både skönt och jobbigt med det, det slitna är mindre roligt, men att det växer så snabbt är plus. Dock, lite för snabbt. Men men. Sen kan det slitna påverkas av plattänger, hårfönar, solen och alla hårfärger.
Men de är bara att klippa av det då. Nu är mitt hår friskt och ser jätte fint ut!


mitt hår som slitnast, sommaren 2010. shit. bara man tog i det så ramlade det av hårstrån.

Här hade jag klippt av halva håret. Fräscht men riktigt fult blev det..


mitt hår efter det hade växt ut. Svart hade färgen blivit. Håret var slitet med massa klyvna toppar.


mitt hår nu! fint klippt, härligt med hår till brösten och friskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0