00:26:56 : Uffie!



Igår kom jag hem från öland. Jag var där från mån-ons och förlåt för att jag inte sa någonting elin men hade för mig att du visste. Nu är jag iaf hemma somsagt och har inte gjort speciellt mkt dom två dagarna.
Igår var jag med några kompisar ute och hade det trevligt.. Eller? hehe
Idag så hade jag det trevligt med Louise som jag har saknat stort. Och sedan hyrde jag 2 filmer som jag har kollat på under kvällen. Fick även ett par tights och en tröja från h&m idag som jag beställde för några veckor sen. Nu saknas det bara en halsduk som är jäkligt seg. Juste! Fick också bikinin från nelly jag skrev om förra veckan. Snygg och sitter perfa!

Imorgon sägs det att det ska bli sol så ska ut och pressa som bara den. Under kvällen ska jag fira bästa Amanda som fyller år! eller rättaresagt IDAG! GRATTIS AMANDRA GRATTIS!


Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0