Zac - armbandet

Att rota runt lite i lådor och så gör framsteg. Jag hittade mitt Zac Efron armband köpt från Rusta för 1 år sen ungefär. Jag trodde armbandet talade till mig, det gjorde mig hel ett tag.
Orden hade olika betydelser för mig.
Dream stod för att drömma är bra, drömma om att få se han någon gång, att få snudda vid honom eller möta hans blick.
Inspire stod för allt som jag läste om honom, att fortsätta på drömmen och inspireras av allt som hände runt honom, det skulle ta mig något vart.
Och den sista, believe stod för att hoppas på att det skulle bli sant, att Zac drömmen skulle bli sann. 

Men jag la bort den när min Zac hysteri drog ner, hittade det idag i en ask längst in i en byrå. Då kom jag på att jag gjorde det endast för att släppa honom. Och ja, jag har släppt han i stort sätt helt och hållet, eller.. det var och ta i. Men nästan. 
Nästan sjukt hur beroende jag var av honom. Haha, en människa som är berömd. Hur sjukt är det inte...
Elin

Kommentarer
Postat av: ELLINOR

tackar, allt bra? :)

2010-08-02 @ 16:43:57
URL: http://e
Postat av: Betina

Sv; Tack så mycket. Jo det är bra med mig :)

2010-08-02 @ 17:57:28
URL: http://namlooc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0