Rebecca gästbloggar halva inlägget

God dag mina vänner!
sitter just nu med en fis som kallas Rebecca. Vi gör verkligen ingenting...
Rebecca har ont i kroppen, träningsvärk. Men själv kallar jag det för klenhet! Inte mycket mer som händer, Elin sitter och asgarvar för ingenting.
GÄSTBLOGG:
Ja, öhm. Sofia har inte haft jätte jobbig fys på fotbollen som jag har och det är därför jag har träningsvärk!
Sofia är smal och klen, alltså inga miskler (muskler) alls.
En beskrivning av sofa:
Hon lukar snö och har långa bokstavs kombinationer, hon har vita och svarta kläder på sig. Alltså ingen fantasi. Som jag själv har på mig det här:
en stor blöja som stinker bajs och som har en massa fina färglada blommor. (ritade av rebecca)
Jag är rik, kram rebecca! :)

Puss Sofia (och rebecca..)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

hejsan.min tränare kör också alltid fys.man har träningsvärk fram till nästa träning.sen får man ont igen hahaha.kramar

2010-02-26 @ 18:22:56
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0